Prowadzenie kont Facebook
Kampanie reklamowe i PR na portalach społecznościowych.
Jeszcze do niedawna dominującymi formami reklamy internetowej były statyczne banery i proste firmowe witryny internetowe, jednak szybki i nieustanny rozwój Internetu wciąż zmusza reklamodawców do szukania coraz to bardziej oryginalnych form dotarcia do klienta. W ostatnich latach jedną z takich form są portale społecznościowe.
Dziś istnienie firmy w portalach takich jak Facebook czy Twitter to obowiązek,jeśli firma uważa się za poważnego gracza w swojej branży. Media społecznościowe to świetny kanał bezpośredniej, dwustronnej komunikacji z odbiorcami, miejsce promocji marki, produktu lub wydarzenia.
Prowadzenie kampanii społecznościowej:
- oferuje szeroki zasięg,
- wymaga niskich kosztów,
- zapewnia ciągłość i spójność działań. Dzięki regularnemu dbaniu o fanpage, umieszczaniu informacji, bieżących wydarzeń i możliwości ich komentowania pozostajemy w stałej interakcji z klientami.
- pozwala dokładnie określić grupę docelową do której kierujemy naszą reklamę,
- udostępnia różnorodność form reklamy, w zależności od potrzeb może to być reklama słowna, graficzna, a nawet video.
Dzięki tym działaniom uzyskujemy efekt w postaci: popularyzacji marki, wzmocnienia wizerunku firmy i stworzenie więzi z konsumentem.
Konkursy na Facebook
Organizujemy konkursy i quizy na Facebook'u przy użyciu aplikacji lub na tablicy funpage`a w zależności od rodzaju konkursu:
- konkursy tekstowe,
- konkursy graficzne,
- konkursy filmowe.
Dzięki konkursom:
- w szybkim tempie pozyskujemy nowych fanów,Budujemy trwałe relacje z klientami,
- przekazujemy pozytywne rekomendacje o produkcie, marce, wydarzeniu,
- pozyskujemy wartościowy content, który możemy wykorzystać w innych kampaniach marketingowych naszej marki,
- zwiększamy ruch na stronie internetowej firmy,
- wspieramy sprzedaż naszych produktów, usług itp.
Nasza firma zajmuje się profesjonalnym tworzeniem kampanii promocyjnych na facebooku i innych portalach społecznościowych. Naszym klientom oferujemy tworzenie i prowadzenie kampanii reklamowych, tworzenie konkursów, dbanie o kontakt z klientem poprzez umieszczanie bieżących informacji, planowanie budżetu kampanii i dobór grupy targetowej.