Marketing internetowy

To forma marketingu wykorzystująca strony internetowe i Internet aby dotrzeć do klienta. Przewagą marketingu internetowego nad tradycyjnym formami reklamy i promocji jest brak ograniczeń czasowych i geograficznych oraz duża szybkość i łatwość modyfikowania przekazu reklamowego. Działania wchodzące w skład marketingu internetowego można podzielić na różne formy reklamy internetowej, takie jak bannery, pop-upy, linki sponsorowane, działania sprawiające, że potencjalny klient sam dociera do reklamodawcy, np. marketing wirusowy czy pozycjonowanie, oraz e-mail marketing.

Zalety marketingu internetowego

Tylko polska część Internetu składa się z milionów stron internetowych, codziennie powstają setki nowych stron, firmy i użytkownicy Internetu zamieszczają ciągle tysiące nowych treści i przekazów. Wśród tego oceanu informacji sukces odniosą tylko te firmy i osoby, które zdołają pozyskać zainteresowanie swoich potencjalnych klientów. Bez sprawnie poprowadzonej kampanii marketingu internetowego czyli promocji i reklamy firmy w Internecie, jest to niezwykle trudne. W dobie Internetu nawet firmy prowadzące działalność poza Internetem nie mogą pozwolić sobie na brak obecności w sieci WWW. Obecnie ponad połowa Polaków ma dostęp do Internetu, większość z Internautów nawet przed zakupami w tradycyjnym sklepie lub skorzystaniem z usługi szuka w Internecie informacji i opinii o interesującym ich produkcie.

Prowadzenie kampanii marketingowej

Najcenniejszym klientem dla firmy jest taki klient, który już jest zainteresowany zakupem produktu lub usługi i sam jej szuka. Jedną z głównych przewag marketingu internetowego jest możliwość bezpośredniego docierania do takich właśnie, potencjalnych, klientów. Firma GEBUKO świadczy usługi marketingu internetowego skoncentrowane na docieraniu do potencjalnych klientów, dobierane do indywidualnych potrzeb każdej z współpracujących z nami firm. Dzięki temu nasi partnerzy możliwie najniższym kosztem reklamy zdobywają liczne grono nowych klientów.